IT’s Perfect er en game changer for brand- og engrovirksomheder

It’s Perfect Solutions er en 100% online løsning udviklet kun til tekstil- og modebranchen

Vi mener, at IT’s Perfect Solutions er en game changer – en disruption, fordi det nu for første gang er muligt at hente et IT system ned fra skyen, hvor processer og flows er bygget på ægte best praksis. 

Med IT’s perfect kommer du ikke til at lave ændringer i løsningen, for det kan man ikke! Til gengæld er processen dækkende for langt de fleste virksomheder i modebranchen. Alle nye opdateringer og features kommer automatisk.

I løsningen arbejdes der med PDM / PLM sammen med leverandøren, sælgerne arbejder med ægte native apps på iPad. Du kan lancere en B2B shop eller en B2C shop på få minutter. Har du butikker finder du POS systemer indbygget.

Det bedste kalder vi Native Data, og det er, når du vælger et nyt produkt i IT’s Perfect Solutions, en del af produktet. 

Kontakt mig om IT’s Perfect
It's Perfect Solutions er lavet til responsive design

IT’s Perfect Solutions er designet til tekstil- og modebranchen

Derfor vælger du IT’s Perfect Solutions

  • International Løsning. Udnyt at brugere i hele verden kommer med nye input.
  • Brancheløsning. Unikt bygget til modebranchen.
  • Hurtig implementering. Kom i gang på få timer.
  • Office 365. Linker til hele Office 365.
Lær mere om Office 365

Derfor skal du vælge Systemcenter Randers

  • Sikkerhed. Fokuser på kerneforretningen, så sikrer vi drift, sikkerhed og backup
  • ITaaS. Tegn supportabonnement pr. bruger og fokuser på din udvikling.
  • + 20 års erfaring. Systemcenter har mere end 20 års erfaring i tekstilbranchen.
  • Systematik. Vores implementeringsmodeler sikrer en stabil opstart.
Kontakt Systemcenter Randers

IT’s Perfect Solutions dækker hele tekstilprocessen

IT’s Perfect Solutions kun udviklet til modevirksomheder

Din design afdeling and dine produktansvarlige ønsker at koncentrere sig om It's Perfect Solutions ERP Microsoft Dynamics NAV C5
at udvikle den nye kollektion. Kompliceret datastruktur forstyrrer, derfor er
IT’s Perfect designet til at understøtte alle designprocesser.
Arbejd med PDM / PLM / PIM.

Registrer i PDM styles med farver og størrelser.

  • Arbejd med materialer, som metervarer, knapper og
  • Skab styklister (BOM) pr. PDM style
  • Udarbejde labels
  • Udarbejd vaskeanvisninger
  • Udarbejd pakkeinstruktioner
  • Upload sketches og billeder
  • And much more.

Indenfor din produktionsproces er det nødvendigt kunne håndtere og registrere It's Perfect Solutions Indkøb
forskellige datoer som ETA, ETD, og derfor er optimalt, at IT’s perfect automatisk
fortæller når en dato er overskredet eller på vej til. Samtidig fortæller systemet dig
automatisk, hvilke konsekvenser det medfører. Det giver brugeren mulighed for at
kunne reagere i tide. IT’s Perfect giver dig disse muligheder online. Dine data er
ikke kun tilgængelige internt, men udvalgte data kan også stilles til rådighed til
eksempelvis leverandører. Al kommunikation bliver gemt centralt

Du har mulighed for:

  • Registrere og overvåge prøvehåndtering
  • Send billeder og kommentarer direkte til dine leverandører
  • Gem al kommunikation med din leverandør
  • Del information med din leverandør og samarbejdspartnere.

Igennem salgssæsonen ønsker du at dine sælgere og agenter kan placere deresIt's Perfect Solutions Økonomi
ordre så let og effektivt som muligt. Samtidig ønsker du at kunne monitere
størrelsen på dit indsalg. Hvor som helst og når som helst. Dine agenter og
sælgere kan optage ordre direkte i systemet eller via naive apps til iOS, Windows
eller Android.

Dine kunder kan supplere via B2B shop eller bruge den til at pre-order eller se
historiske transaktioner.

Derudover kan du erstatte farver eller styles, give rabat på flere niveauer,
registrere og beregne kommission for sælger og agenter.

Du har mulighed for at:

  • Registrerer sæsoner
  • Sælg forskellige brands
  • Lad dine agenter, sælgere og kunder laver online ordrer
  • Anvende IT’s Perfect integrerede og online CRM modul
  • Give kunder adgang til deres udestående ordre og fakturaer
  • Lade dine kunder registrere returvarer online
  • Registrere forskellige typer af rabat
  • CRM og Newsletter
  • Uddeleger og beregn fortjeneste
  • On-the-fly overblik omkring salgsperformance
  • Fuld indsigt i topsælgende produkter og bedste kunder

Ved udgangen af en salgssæson, eller måske endda under, ønsker mange at vide, It's Perfect Solutions Finans
hvad det totale behov er.  Hvad er solgt lige nu og kan der allerede nu placeres en
indkøbsordre? Hvilke kvantiteter skal der bestilles?

It’s Perfect beregner automatisk behovet og genererer indkøbsordrerne. Dette er
både for kollektions- og NooS varer (never-out-of-stuck)  It’s Perfect giver samtidig
mulighed for at følge fremdriften af indkøbsordrerne, så en eventuel nødvendig
indgriben gøres mulig.

I indkøb kan du:

  • Automatisk beregne behov
  • Baseret på presales eller never-out-of-stock
  • Automatisk genere indkøbsordre
  • Overvåge udvikling af indkøbsordrerne the progress
  • Placere ordre i alle valutaer
  • Registrer omkostninger pr. leverandør
  • Overvåg leverandørperformance

Efter at have sendt kollektionen ud til kunderne, er det vigtigt at få faktureret. It's Perfect Solutions Finansdetaljer
Disse bliver sendt automatisk ud via email.

IT’s Perfect fungerer sammen med standard økonomisystemer som economics
og Microsoft C5.

I Finans kan du:

  • Automatisk generere (kombinerede) fakturaer
  • Send alle fakturaer ud på mail
  • Definere betalingsbetingelser og kredit pr. kunde
  • Registrer indbetalinger
  • Konsolider finansielle rapporter
  • Let integration til dit finansielle system

Efter modtagelse af kollektionen er ønsket at få dem leveret til kunderne så It's Perfect Solutions Logistik
hurtigt og effektivt som muligt. Manglende produkter bør ikke kunne blokere
en hurtig levering og de mest vigtige kunder bør leveres med prioritet. Det er
også muligt at vide præcist, hvornår varerne kommer på lager, således levering
kan planlægges i god tid. Under håndteringen bliver alle mangler eller overskud
registreret af dig selv eller din logistikleverandør.

I logistik kan du:

  • Generere leveringsforlag baseret på datoer
  • Alokere tilgængeligt varer til salgsordre baseret på kundeprioriteringer og leveringsdato
  • Registrer mangler og overskud
  • Håndtere restordre
  • Kombinere forsendelser
  • Integrere med 3. parts lager- og logistikudbydere

100% online op hvilken som helst device får du adgang til fuld indsigt til alleIt's Perfect Solutions Rapportering
hjørner af din virksomhed.
  • Er de realiserede marginer lig med de budgetterede?
  • Leverer vores logistik til de aftalte datoer?
  • Hvordan er budget i år sammenlignet med sidste år?
  • Betaler kunderne til tiden?

IT’s Perfect giver disse insights leveret direkte i din browser eller eksporteret til Excel.

IT’s Perfect Solutions tillægsprodukter – All in One!

IT’s Perfect Solutions giver dine sælgere og agenter adgang til hele din kollektion IT's Perfect Solutions Mobil Apppå iPad eller en Android tablet. Alle kollektionsændringer er øjeblikkeligt opdateret, således sælger og agenter har alle informationer tilgængelig.
Her kan kollektionskataloget kigges igennem og ordre placeres – både pre-ordre og lagerordre.
  • Fungerer på iOS og Android
  • Off/ online
  • Pre-order / lagerordre
  • Signature på order
  • Automatic general terms & conditions
  • Ruteplanlægning. Se kunder på kort
  • DKK 299,- pr, bruger / måned

IT’s Perfect Solutions giver alle dine kunder direkte adgang til at placere ordrer online 24×7. IT's Perfect Solutions B2B WebshopLad dem browse igennem kollektion online, samt giv adgang til de lagertal, du ønsker at dele. Oplev, hvordan din kundeservice ryger i top, og mængden af administrativ arbejde falder, når dine kunder kan betjene sig selv på B2B shoppen. Både pre-ordre og lager
  • Kunder og agenter får personlige logins.
  • Giv kunder eller agenter adgang til at se flere forskellige kollektioner
  • Både pre-orders og direkte ordre
  • Lad kunderne accepterer dine T&C med online underskrift
  • Automatisk ordrebekræftelse med T&C
  • Giv kunderne adgang til ordrehistorie og forfaldne fakturaer
  • Lad kunderne betale online
  • Lad kunderne registrere returvarer

IT’s Perfect Solutions har en indbygget B2C shop, der naturligvis ikke de samme ting IT's Perfect Solutions B2C Webshopsom store stand alone shops. Ne B2C webshop er dog fuldt integreret med det samme og let at sætte op. Vi har ikke om timer, men om minutter.

Sæt logo at et par sliding bannere op, og din webshop er online.

  • den besøgende kan skabe sin egen personlige konto
  • din besøgende kan gemme ønskeliste for fremtidige køb
  • din besøgende kan tilmelde sig newsletter
  • Du kan sende newsletters til dine besøgende
  • Vælg den betalingsudbyder du ønsker

IT’s Perfect Solutions POS er en 100% online løsning, der er en naturlig IT's Perfect Solutions Retail POSdel af IT’s Perfect’s online Fashion ERP.
IT’s Perfects POS her også en native app (iOs and Android),  der giver butikken mulighed for hurtigt at lave lageroptællinger.
Let at bruge, let at sætte op og fuldt integreret.
  • Genopfyldning. Systemet foreslår selv genopfyldning.
  • Realtime indsigt i butikkernes salg. 24×7
  • Brug smartphones til at skanne stregkoder i forbindelse med produktoptælling.
  • Fuld indsigt i lager – butikkens, andre butikker eller på det centrale lager.
  • Brug et loyalitet system sammen med et kundekort.
  • Let at registrere returvarer, og finde den originale transaktion.
  • Betalt med debit- / kreditkort eller tilgodebeviser.
  • Forskellige rabatstrukturer

Fordele ved IT’s Perfect Solutions