Microsoft Dynamics NAV 2017

Microsoft Dynamics NAV er den bedste funktionalitet til mindre og mellemstore virksomheder

Er din virksomhed i vækst og er du klar til at udforske nye muligheder med dit økonomisystem? Så er Microsoft Dynamics NAV noget for dig. Med Systemcenter Randers og Microsoft Dynamics NAV, får du et økonomisystem der kan hjælpe din virksomhed med at automatisere og optimere processer indenfor salg, indkøb, projekt, produktion, crm, drift, økonomi og lager.

Microsoft Dynamics NAV er bygget op, så du kan starte med de funktioner du har behov for nu, og når din virksomhed vokser og dine behov følger, kan du nemt tilføje yderligere funktioner senere.

Vælg Systemcenter Randers som leverandør af Microsoft Dynamics NAV

Systemcenter Randers har siden 1997 leveret økonomisystemer fra Microsoft. Vores mange års erfaring sikrer din virksomhed en sikker og komplet leveret it-løsning. Vi har allerede flyttet mange af vores kunder over på NAV, så vi kender til proceduren og har udarbejdet en sikker implementeringsmodel, så både os selv og din virksomhed kan være tilfreds med resultatet. Vores organisation er gearet til at sikre din drift, sikkerhed og backup, så I kan fokusere på kerneforretningen, imens vi tager os af det tekniske.

Vi har hos Systemcenter Randers vores egen supportafdeling, hvor det er muligt at tegne et supportabonnement pr. bruger. Derved sikrer du din virksomhed fremadrettet, uden at økonomien løber løbsk.

Ring mig op
0+
Antal af Dynamics NAV virksomheder
0+
Antal unikke brugere af Dynamics NAV

Få alle fordelene ved Microsoft Dynamics NAV

Finans- og økonomistyring

Modulet giver jeres virksomhed styring, kontrol og bogføring, samt stærke analyse- og rapportmuligheder over jeres regnskab. I får altså en effektiv økonomi- og likviditetsstyring, samt bedre styring af anlægsaktiver. I får derved en nem håndtering af bankafstemninger samt håndtering af flere valutaer og lokationer. Med modulet kan I bl.a. yderligere foretage dimensioner, allokering og kontoskemaer.

Indkøb, salg og lagerstyring

Microsoft Dynamics NAV 2017 optimerer jeres virksomheds forsyningskæde. I har overblik over komponenter og leverandører, og kan opretholde et højt informationsniveau til jeres kunder.

Produktionsstyring

Microsoft Dynamics NAV 2017 er skræddersyet til virksomheder med behov for produktionsstyring. NAV 2016 gør det bl.a. muligt, at automatisere processer i og omkring jeres virksomheds produktion.

Projektstyring

I Microsoft Dynamics NAV 2017 har I fuldt overblik over igangværende projekter. I kan knytte informationer, såsom tid, materialer, kostpris, kontaktpersoner mv. på projekter eller sager. I får altså et detaljeret billede af projektomkostninger og rentabilitet. I kan håndtere hver fase i sager og projekter med en effektiv og fleksibel planlægning, budgettering og regnskabsføring. I opnå derved et højere serviceniveau til kunderne.

CRM-system

Jeres kunder kan nemt finde information og derfor indtræffer købsbeslutninger måske allerede inden, at I har gjort jeres indflydelse gældende. Et CRM system hjælper jeres virksomhed med at sælgerne kan spotte købstendenser i markedet.  CRM er alle de funktioner, som I behøver til øget salg med opfølgning på kampagner og tilbud. CRM styrker kundetilfredsheden og skaber loyalitet, samt derved fortjeneste.

HR og personale

I Microsoft Dynamics NAV 2017 har I fuldt overblik over igangværende projekter. I kan knytte informationer, såsom tid, materialer, kostpris, kontaktpersoner mv. på projekter eller sager. I får altså et detaljeret billede af projektomkostninger og rentabilitet. I kan håndtere hver fase i sager og projekter med en effektiv og fleksibel planlægning, budgettering og regnskabsføring. I opnå derved et højere serviceniveau til kunderne.

Ét login til hele dagen med Microsoft Dynamics NAV og Office 365

Microsoft Dynamics NAV og Office 365 snakker perfekt sammen og er den ideelle kombination til mindre og mellemstore virksomheder. Kombinationen gør, at når din e-mail, kalender og dokumenter er kædet sammen med regnskabsdata og understøtter virksomhedens processer, så du din virksomhed en integreret oplevelse som ingen andre. Kombinationen tillader dig at skifte mellem applikationer, uden at du skal logge ind adskillige steder på samme tid. Du sparer derfor tid i dagligdagen og oplever samtidigt en bedre brugeroplevelse hos medarbejderne i virksomheden. Det hele er optimeret til alle enheder, og kan selvfølgelig tilgås fra skyen. Det bliver ikke nemmere.

Kun et login til Microsoft Dynamics NAV Økonomisystem
Økonomisystem Microsoft Dynamics NAV på alle enheder

Tilgå dit økonomisystem over alt

Med Microsoft Dynamics NAV får du et økonomisystem der er optimeret til alle enheder. Hvad end du benytter dig af PC, bærbar, tablet eller smartphone – så er NAV optimeret til din enhed. Så selvom du befinder dig i en stilling der kræver mange timer ude af huset, kan du bringe dit økonomisystem med på farten.

Microsoft Dynamics NAV og Office-programmerne deler let information. Så du kan arbejde, når du er på farten med alle de velkendte programmer som Word, Excel, Outlook, PowerPoint, m.m. Samtidig kan du gemme dine dokumenter i OneDrive, så er dine filer lette at finde, redigere og dele uanset, hvor du er.

Læs mere om Office 365.

Voks med dit økonomisystem

Med Microsoft Dynamics NAV får du en it-løsning som kan følge med virksomhedens vækst. Hvis din virksomhed vokser, er det let at tilføje en bruger ekstra. Samtidigt er der til standardløsningen udviklet adskillige tillægsløsninger, der kan skrue op kapaciteten og hjælpe med at øge produktiviteten. Microsoft Dynamics NAV er derfor det perfekte valg til virksomheden med vækstplaner og til virksomheden der søger et økonomisystem der kan understøtte væksten.

Mobilt økonomisystem Microsoft Dynamics NAV

Tilføj ekstra moduler til Microsoft Dynamics NAV

Står din virksomhed overfor en specifik udfordring, er der med Microsoft Dynamics NAV mulighed for at tilføje moduler, som videreudvikler dit ERP-system. Vi har erfaring med mange moduler og ved præcis, hvordan de kan hjælpe din virksomhed med at øge sin effektivitet og produktivitet. Læs mere om vores moduler nedenfor, eller kontakt os for mere information.

Continia Payment Management

Continia Payment Management til Microsoft Dynamics NAV

Continia Payment Management er et bankintegrationsmodul til Microsoft Dynamics NAV. Modulet håndterer såvel inden- som udenlandske betalinger, inklusive de billige lokale udenlandske betalingsmetoder. Continia Payment Management er det suverænt mest solgte tillægsprodukt til Microsoft Dynamics NAV, som anvendes af mere end 3.000 danske virksomheder, organisationer og foreninger. Læs mere om Continia Payment Management.

Contina Document Management

Continia Document Management til Microsoft Dynamics NAV

Verdens mest udbredte løsning til indscanning af fakturaer og andre dokumenter direkte fra Microsoft Dynamics NAV. Som den eneste løsning på markedet tilbyder vi automatisk registrering af dokumenter, OCR genkendelse, et avanceret godkendelsesflow samt et fuldtekst søgbart digital arkiv. Continia Document Capture optimerer og automatiserer samtlige processer – lige fra du modtager et dokument til du skal finde det igen nogle år senere. Læs mere om Continia Document Capture.

Continia Collection Management

Continia Collection Management til Microsoft Dynamics NAV
Der er penge i at opkræve kunder! Nu kan du udføre alt omkring Direct Debit træk direkte og uden på noget tidspunkt at skulle forlade dit Microsoft Dynamics NAV. Alt fra aftalehåndtering, adviseringsopbygning, afsendelse, fejlhåndtering og opfølgning på udestående debitorer – med Continia Collection Management foregår alt dette med Microsoft Dynamics NAV. Opgaverne udføres med de førende services på markedet – blandt andet Nets Betalingsservice, Nets LeverandørService, Danske Bank Collection Service,SEPA direct debit samt ePay kortbetalinger. Læs mere om Continia Collection Management.

Continia Expense Management

Continia Expense Management til Microsoft Dynamics NAV

Kender du til kampen med at få styr på kvitteringerne efter du har været ude at rejse for din virksomhed? Og hvor meget tid alle i virksomheden bruger på at få registreret alle aktiviteterne til det endelige regnskab? Continia Expense Management er den eneste løsning på markedet, hvor du kan strømline registrering og godkendelse af rejseaktiviteter blot ved hjælp af din smartphone, en webbrowser og Microsoft Dynamics NAV. Læs mere om Continia Expense Management.

Consigner (transportløsning)

Consigner transportløsning til Microsoft Dynamics NAV

Consignor giver dig mulighed for at booke og printe alle dine forsendelser i ét system. Ved at integrere dit eget system til Consignor platformen får du adgang til verdens største transportør bibliotek. Consignor printer de nødvendige labels på samme printer og booker forsendelserne elektronisk på den måde, som den enkelte transportør ønsker. Ikke to transportører er ens, men i Consignor får du nem og let adgang til en varieret og kompleks transportverden. I tillæg hertil giver Consignor dig markedets bedste kundeserviceværktøjer, fragtprisberegning, SMS- og e-mail advisering og meget andet. Læs mere om Consignor.

NAV-statusløsning med scanner

Scannerløsning til Microsoft Dynamics NAV

Let lageroptælling med stregkoder og scanner. Vil du gerne lave hurtige optællinger af dit lager og minimere muligheden for fejl, basereret på en symbol scanner med Motoscan software.
Basis er lageroptællingen i NAV, hvor man opretter en optællingskladde. Herefter tager man scanneren (håndterminalen) og anvender den til at scanne varenr. og taste antal. Når man er færdig sættes scanner (håndterminal) i docking station og optællingskladden opdateres med det optalte antal. Læs mere om let lageroptælling.

Lessor Payroll (NAV Løn)

Lessor Løn (NAV Løn)

Lessor Payroll Løn er et fuldt integreret lønsystem til Microsoft Dynamics NAV 2017. Det betyder, at logik og genvejstaster er kendt på forhånd fra de øvrige moduler til Microsoft Dynamics NAV 2017. Det giver øget effektivitet, fordi data ikke skal oprettes flere gange i de forskellige moduler. Læs mere om Lessor Payroll Løn.

Pepperi: Mobil ordremodtagelse

Mobil ordremodtagelse til NAV erp

Pepperi er en din mobile eCommerce platform, der passer perfekt til sælgeren på farten. Med løsningen får du mobil ordremodtagelse, mobilt CRM, B2B eCommerce, mobilt e-katalog, ruteplanlægning og omni-channel. Nemt integreret i din Microsoft Dynamics NAV. Læs mere om Pepperi.

Hvad skal du vælge – Hosting, SaaS, eller on-premise?

I dag er det ikke længere et spørgsmål om, hvorvidt din virksomhed vil gå over til cloud baserede løsninger, men mere et spørgsmål om hvornår, hvor meget og hvilke cloud løsninger, der passer til din forretningsmodel – SaaS, hosting, hybrid eller en helt anden. Systemcenter giver her et hurtigt overblik, som kan anvendes i den videre informationssøgning.

Hvad er SaaS?

SaaS, eller Software-as-a-Service, er cloud-baserede løsninger i skyen som er ejet og drevet af en udbyder, og sælges om en tjeneste til brugeren.

  • Ingen hardware investering.
  • Høj sikkerhed.
  • Arbejdet foregår altid i seneste version.
  • Betal kun for det aktuelle antal brugere.

Hvad er on-premise?

On-premise løsninger er enten installeret på server lokalt i virksomheden eller hos en hosting partner. Softwaren er købt og tilhører virksomheden, der bruger løsningen.

  • Fuld kontrol over egne data.
  • Høj opstartsinvestering i hardware og licenser
  • Højere opdateringsomkostninger.
  • Begrænset adgang fra mobile enheder.

Hvad er hosting?

På en hosted løsning kan du både have dit lejede (SaaS) eller dit købte software placeret. Fordelen er, at serverne altså “jernet” ligger eksternt fra virksomheden.

  • Fuld kontrol over egne data.
  • Lav opstartsinvestering i hardware
  • Variable dirftsomkostninger
  • Øget sikkerhed mod nedbrud

Priser Microsoft Dynamics NAV /køb

Priser Microsoft Dynamics NAV

Microsoft har udarbejdet en glimrende beskrivelse af funktionerne der følger med de forskellige NAV pakker. Produktbladet kan du læse, ved at trykke på knappen under priserne.

NAV Starter Pack
kr. 28.000

NAV Full User
kr. 16.750

NAV Extended Pack
kr. 56.000

NAV Limited User
kr. 3.350

Læs mere om funktionerne

FAQ

Nyttige links og datablade i vores FAQ

Kontakt mig om Microsoft Dynamics NAV

90 % af vores kunder i 2016 ville anbefale os til andre. Lad en af vores dygtige medarbejdere kontakte dig, så vi kan fortælle mere om vores service.

Kontakt mig