It-løsning til iværksættere og mindre virksomheder

Small Business: En samlet it-løsning i skyen. Find alle dine it-løsninger hos samme leverandør, til en fast lav månedlig omkostning.

Hos Systemcenter Randers har vi siden 1997 set flere af vores kunder vokse fra iværksættere og mindre virksomheder til mellem og store virksomheder. Vi har erfaringen og ekspertisen til at hjælpe vores kunder fra start til slut. Vi har valgt at udarbejde en favorabel pakkeløsning til iværksættere, for at gøre det så nemt som muligt, at starte på den del af sin virksomhed.

Hvad får du med Small Business?

Office 365 til iværksætter og mindre virksomhed

Office 365

Mail, rapportering, telefoni, fildeling, office-pakken, m.m.

Læs mere om Office 365
Økonomisystem til iværksætter og mindre virksomhed

Økonomisystem: Dynamics C5

Let fakturering og økonomisk overblik.

Læs mere om Dynamics C5
Økonomisystem til iværksætter og mindre virksomhed

Ekstern it-afdeling

Support og rådgivning fra it-eksperter.

Læs mere om at outsource din it

Stor værdi, tryghed og fremtidssikring

Tag dit økonomisystem med på farten

Med Small Business kan du tage dit økonomisystem med på farten. Om du har mobil eller tablet med ud til kunden, eller om du sidder på kontoret med din bærbar eller stationære computer – så er løsningerne i Small Office optimeret til enheden. Om du skal kontrollere dit lager hos en leverandør, eller gennemføre et salg hos en kunde – så er dit ERP system lige ved hånden.

Responsive ERP løsning til mindre virksomheder

En fiktiv historie om iværksætteren Benny

… og hvordan han på kun 1 dag, fik en komplet it-løsning skræddersyet til sin virksomhed.

Til en fast lav månedlig omkostning

Video Small Business it-løsning

Video under opbygning

Alt sammen for en lav månedlig omkostning

Vi har stor erfaring med iværksættere og mindre virksomheder. Vi har derfor valgt at udarbejde en løsning, der kan skabe en øget produktivitet og en større it-sikkerhed. Du kan være igang på få dage – til en yderst overkommelig pris.

Light løsningAdvanced løsning
Office 365pr. bruger kr. 50,40pr. bruger kr. 146,50
Indeholder følgende programmer Office 365 Light Løsning Office 365 Advanced Løsning
Økonomisystem i form af Microsoft Dynamics C5pr. bruger kr. 99,00pr. bruger kr. 99,00
Support og backuppr. bruger kr. 99,00pr. bruger kr. 149,00
Samlet månedlige priskr. 248,40kr. 394,50

Oprettelse: kr. 5.000. For bruger nummer to: kr. 2.500. For yderligere brugere kontakt os.

Vi tager forbehold for prisændringer hos vores underleverandører

Lad os kontakte dig!
Bestil allerede nu

Gratis seminar d. 3. maj 2017

Hør mere om Small Business og mød virksomheder i samme situation som dig.

Seminaret tager to timer og omhandler, hvordan iværksættere og små virksomheder får mest ud af deres it-løsning. Vi tror på at det er vigtigt at komme godt igang fra start, med en løsning du kan vokse med. Seminaret afholdes i Randers NV på Viborgvej 1D. Ved stort antal deltagere, kan arrangementet flyttes i nærtliggende større lokaler.

Læs mere om tilføjelserne i løsningen

Office 365
Økonomisystem
Support og backup
Se vores hold