Business Central er en komplet løsning til til virksomhedsadministration
Business Central er en komplet løsning til til virksomheds-administration
Microsoft Dynamics 365 Business Central, er Microsoft nyeste cloud-baserede ERP-system. Business Central er en komplet løsning til administration af din virksomhed. Systemet er let at bruge og tilpasse, og det hjælper dig med at forbinde de enkelte dele af virksomheden, så du kan træffe bedre beslutninger.
Med et effektivt ERP-system, kan du skille dig ud fra konkurrenterne, ved at udnytte hvert et minut og gøre ethvert kundeengagement til noget helt særligt. Løsningen er en alt i en virksomhedsløsning, som hjælper din virksomhed med at håndtere økonomi, salg, service og aktiviteter nemmere og hurtigere fra dag et.
Basic
- Support kan tilkøbes fra 149,-
Essentials
- Support kan tilkøbes fra 149,-
Premium
- Support kan tilkøbes fra 149,-
Team medlem
- Support kan tilkøbes fra 149,-
Tilføjelsesprogrammer til Business Central
Står din virksomhed overfor en specifik udfordring, er der med Business Central mulighed for at tilføje tillægsprogrammer. Tillægsløsninger fungerer som apps og kan tilføjes og fjernes uden at det påvirker systemet. Det kan sammenlignes med apps du tilføjer på din telefon. Læs mere om vores tillægsløsninger kan nedenfor, eller kontakt os for mere information.
Business Central giver et komplet overblik over hele organisationen
Økonomistyring
Få et komplet økonomisk overblik og forudse med nøjagtighed nøgletal med finansielle prognoser.
Automatiser og sikrer din supply chain
Få et større overblik over din supply chain og øg kontrollen over din indkøbsproces.
Sælg smartere og optimer kundeservice
Maksimer indtjeningsmuligheder og betjen din kunder bedre med indbyggede anbefalinger.
Projektstyring
Administrer budgetter og overvåg dine projekter med realtidsdata for tilgængelige ressourcer.
Optimer produktionsstyringen
Strømlin dine produktions- og lageropgaver for at levere produkter til tiden og reducer omkostningerne.
Arbejd i skyen
Business Central fungerer som en Dynamics NAV udelukkende i skyen. Til gå systemet over alt.
Screenshots fra Webklienten
Tilpas Business Central til dine behov
Vi udvikler specifikt til din virksomhed
Som Microsoft-leverandør, kan vi udarbejde specifikke extensions, der er målrettet din behov. Det foregår i princippet som en app på din telefon. Det er derfor ikke en ændring direkte i dit ERP-system, men et tilføjelsesprogram. Derfor kan du altid have det nyeste software i Business Central, så står vi for at opdatere eller videreudvikle dine udvidelser.
Køb funktionalitet
Du har mulighed for at tilkøbe extensions i Microsofts AppSource. Disse tilføjelser er udarbejdet af andre konsulenter rundt om i Danmark, eller verden. De kan, lige som apps på din telefon, downloades og tilføjes din løsning. Disse tilføjelser bliver opdateret af skaberen.
Hos Systemcenter holder vi os altid opdateret indenfor mulighederne i extensions, og vi står altid klar til at rådgive din virksomhed om nye muligheder.
Business Central til hele virksomheden
Økonomistyring i Business Central
Træf beslutninger ud fra data og information
Forbind dine data på tværs af regnskabs-, salgs-, indkøbs, lager- og kundeinteraktioner, for at få et komplet overblik over virksomheden fra ende til anden. Det muligt at vise grafer i real time, ud fra det indbyggede Power BI dashboard.
Præcise og forbedrede prognoser
Definer finansielle prognoser, ved at analysere data på tværs af flere dimensioner. Tilpas rapporter ved hjælp af Microsoft Excel integration.
Automatiser og sikrer din supply chain
Optimer lagerstyringsniveauer
Benyt det indbyggede modul til at forudse hvad og hvornår, der skal foretages indkøb. Køb kun hvad du har brug for med dynamisk opdaterede lagerniveauer.
Undgå tabte salg og reducerede mangler
Vedligehold den rette lagerbeholdning, ved at automatiske udregninger, ledetider og ombestillingspunkter. Systemet kan foreslå erstatninger, når de ønskede varer er udsolgt.
Sælg smartere og optimer kundeservice
Øg salgsproduktiviteten
Forbind dine data på tværs af regnskabs-, salgs-, indkøbs, lager- og kundeinteraktioner, for at få et komplet overblik over virksomheden fra ende til anden. Det er ligeledes muligt at vise grafer i real time, ud fra det indbyggede Power BI dashboard.
Sælg mere
Definer finansielle prognoser, ved at analysere data på tværs af flere dimensioner. Tilpas rapporter ved hjælp af Microsoft Excel integration.
Lever service på et højt niveau
Få et omfattende overblik over dine service- og supportopgaver, samt medarbejderfærdigheder til effektivt at tildele ressourcer og fremskynde løsninger.
Projektstyring i Business Central
Hold budgettet
Benyt det indbyggede modul til at forudse hvad og hvornår, der skal foretages indkøb. Køb kun hvad du har brug for med dynamisk opdaterede lagerniveauer.
Planlæg med præcision
Vedligehold den rette lagerbeholdning, ved at automatiske udregninger, ledetider og ombestillingspunkter. Få ERP-systemet til at foreslå erstatninger, når de ønskede varer er udsolgt.
Analyser din projekter
Foretag effektive beslutninger med nutidige indsigt i projektets status, rentabilitet og ressourceforbrug.
Outlook integration til Business Central
Helt standard, kan Outlook kobles sammen med din Dynamics 365 Business Central. Integrationen betyder, at du kan arbejde direkte i dit økonomisystem fra din e-mail. Det gør det bl.a. muligt at undersøge kundens igangværende salgsordrer eller bogførte salgsfakturaer. Skriver en kunde til dig om en faktura der er blevet væk, kan du direkte i dit svar tilføje fakturaen, uden at du behøver åbne dit økonomisystem. Det er smart og det sparer dig rigtig meget tid i hverdagen.