Loading...
Business Central2018-10-19T11:29:12+00:00

Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics 365 Business Central, er Microsoft nye cloud-baserede ERP-system. Den officielle udgivelsesdato er d. 2. april 2018. Du får altså et splinternyt økonomisystem i skyen.

Business Central er i bund og grund det samme som en Dynamics NAV. Business Central er dog udelukket en cloud-baseret løsning. Du benytter derfor din browser, i stedet for at installere en klient på din computer. Prisen på Business Central er derfor også mindre end Dynamics NAV, selvom funktionaliteten er den samme.

Business Central Basic

kr.19900pr. måned
  • Support kan tilkøbes fra kr. 149,-
  • ESS
  • Rapporter
  • Økonomi
  • Fakturering
  • Indkøb
  • Kontaktstyrring
  • Workflow
  • Simpel lagerstyring
  • Anlægsaktiver

Business Central Essentials

kr.44000pr. måned
  • Support kan tilkøbes fra kr. 149,-
  • Fakturering
  • Indkøb
  • Opportunity Mgmt
  • Budget
  • Finans
  • Anlægsaktiver
  • Indkøbsordrehåndtering
  • Resourcerhåndtering
  • Kontakthåndtering
  • Inventar
  • Jobs
  • Avanceret salg
  • Avanceret inventar
  • Distribution
  • Workflow

Business Central Premium

kr.63000pr. måned
  • Support kan tilkøbes fra kr. 149,-
Alt fra Business Central Essential

+ Servicehåndtering
+ Produktion

Team medlem

kr.4995pr. måned
  • Support kan tilkøbes fra kr. 149,-
  • Læs og godkend
  • Kør alle rapporter
  • Medarbejder selvbetjening

Business Central giver et komplet overblik over hele organisationen

Økonomistyring

Få et komplet økonomisk overblik og forudse med nøjagtighed nøgletal med finansielle prognoser.

Automatiser og sikrer din supply chain

Få et større overblik over din supply chain og øg kontrollen over din indkøbsproces.

Sælg smartere og optimer kundeservice

Maksimer indtjeningsmuligheder og betjen din kunder bedre med indbyggede anbefalinger.

Projektstyring

Administrer budgetter og overvåg dine projekter med realtidsdata for tilgængelige ressourcer.

Optimer produktionsstyringen

Strømlin dine produktions- og lageropgaver for at levere produkter til tiden og reducer omkostningerne.

Arbejd i skyen

Business Central fungerer som en Dynamics NAV udelukkende i skyen. Til gå systemet over alt.

Tilpas Business Central til dine behov 

Vi udvikler specifikt til din branche eller til din virksomhed

Som Microsoft-leverandør, kan vi udarbejde specifikke extensions, der er målrettet din behov. Det foregår i princippet som en app på din telefon. Det er derfor ikke en ændring direkte i din Business Central, men et tilføjelsesprogram. Derfor kan du altid have det nyeste software i Business Central, så står vi for at opdatere eller videreudvikle dine udvidelser.

Køb funktionalitet

Du har mulighed for at tilkøbe extensions i Microsofts AppSource. Disse tilføjelser er udarbejdet af andre konsulenter rundt om i Danmark, eller verden. De kan, lige som apps på din telefon, downloades og tilføjes din løsning. Disse tilføjelser bliver opdateret af skaberen.

Hos Systemcenter Randers holder vi os altid opdateret indenfor mulighederne i extensions, og vi står altid klar til at rådgive din virksomhed om nye muligheder.

Dynamics 365 Business Central Leverandør

Business Central når hele organisationen rundt

Systemcenter Randers sender gerne en af vores dygtige konsulenter på besøg hos din virksomhed. Så kan vi sammen finde ud af, om Business Central kan skabe værdi for din virksomhed.

Kontakt mig om Business Central
Business Central hele organisationen

Økonomistyring

Træf beslutninger ud fra data og information

Forbind dine data på tværs af regnskabs-, salgs-, indkøbs, lager- og kundeinteraktioner, for at få et komplet overblik over virksomheden fra ende til anden. Med Business Central er det muligt at vise grafer i real time, ud fra det indbyggede Power BI dashboard.

Præcise og forbedrede prognoser

Definer finansielle prognoser, ved at analysere data på tværs af flere dimensioner. Tilpas rapporter ved hjælp af Microsoft Excel integration.

Automatiser og sikrer din supply chain

Optimer lagerstyringsniveauer

Benyt med Business Central det indbyggede modul til at forudse hvad og hvornår, der skal foretages indkøb. Køb kun hvad du har brug for med dynamisk opdaterede lagerniveauer.

Undgå tabte salg og reducerede mangler

Vedligehold den rette lagerbeholdning, ved at automatiske udregninger, ledetider og ombestillingspunkter. Få Business Central til at foreslå erstatninger, når de ønskede varer er udsolgt.

Sælg smartere og optimer kundeservice

Øg salgsproduktiviteten

Forbind dine data på tværs af regnskabs-, salgs-, indkøbs, lager- og kundeinteraktioner, for at få et komplet overblik over virksomheden fra ende til anden. Det er ligeledes muligt at vise grafer i real time, ud fra det indbyggede Power BI dashboard.

Sælg mere

Definer finansielle prognoser, ved at analysere data på tværs af flere dimensioner. Tilpas rapporter ved hjælp af Microsoft Excel integration.

Lever service på et højt niveau

Få et omfattende overblik over dine service- og supportopgaver, samt medarbejderfærdigheder til effektivt at tildele ressourcer og fremskynde løsninger.

Projektstyring

Hold budgettet

Benyt det indbyggede modul til at forudse hvad og hvornår, der skal foretages indkøb. Køb kun hvad du har brug for med dynamisk opdaterede lagerniveauer.

Planlæg med præcision

Vedligehold den rette lagerbeholdning, ved at automatiske udregninger, ledetider og ombestillingspunkter. Få ERP-systemet til at foreslå erstatninger, når de ønskede varer er udsolgt.

Analyser din projekter

Foretag effektive beslutninger med nutidige indsigt i projektets status, rentabilitet og ressourceforbrug.

HOLD DIG OPDATERET

Vi sender nyhedsbreve ud månedligt med nyheder, gode råd, tips & tricks, samt unikke tilbud på software og hardware.
TILMELD
close-link
Tilmeld nyhedsbrev