Hvorfor vælge Uniconta?

Uniconta understøtter både individuelle og standardiserede økonomiprocesser effektivt

Uniconta er et intuitivt regnskabsprogram, der opfylder alle dine behov indenfor bogholderi, logistik og projekt.

De enkle, men kraftfulde, funktioner giver dig komplet overblik over din virksomhedsøkonomi og kan hjælpe med at gøre din virksomhed mere effektiv og rentabel.

Uniconta er verdens eneste cloud-baserede økonomisystem til mindre og mellemstore virksomheder med en bred vifte af muligheder, for at tilpasse og skræddersy løsninger til alle markedssegmenter.

  • Håndtér din økonomistyring, logistik og projekter
  • Opret egne felter og kartoteker
  • Tilpas skærmbilleder, flere åbne skærmbilleder
  • Generer og download egne rapporter
  • Upload og vedhæft elektroniske dokumenter og bilag i alle formater
  • Nem søgning på alle data
  • Værktøj til integration med andre programmer

Se Unicota’s video, der forklarer Uniconta på kun 2 minutter.

Lynhurtigt økonomisystem

Uniconta er bygget op som en app, hvilket skaber en lynhurtig oplevelse som bruger af økonomisystemet.

Al data sikret i skyen

Uniconta gemmer dine filer sikkert og krypteret i skyen. Du kan derfor tilgå økonomisystemet over alt.

Prøv gratis i 30 dage

Vi tilbyder, at du kan prøve Uniconta gratis i 30 dage. Så skynd dig at bestille din demo og oplev hvor nemt det er.

Uniconta priser

Uniconta Standard

kr.9900pr. måned
  • 1-3 brugere
  • Økonomi inklusiv Finans, Debitor, Fakturering, Kreditor og Varekartotek
  • Supportaftale – 99,- pr. mdr.
  • Inklusiv 2.000 finansposter pr. år
  • Salgsordre – 49,- pr. mdr.
  • Indkøb – 49,- pr. mdr.
  • Logistik – 149,- pr. mdr.
  • Projekt – Fås ikke
  • Produktion – Fås ikke
  • CRM – 99,- pr. mdr.
  • Server-login – 99,- pr. mdr.
  • + 50.000 finansposter pr. år – 49,- pr. mdr.
  • Ekstra regnskab – 49,- pr. mdr.
  • Ekstra bruger – 99,- pr. mdr.
  • Gratis revisor brugeradgang

Uniconta Business

kr.19900pr. måned
  • 1-12 brugere
  • Økonomi inklusiv Finans, Debitor, Fakturering, Kreditor og Varekartotek
  • Supportaftale – 99,- pr. mdr.
  • Inklusiv 50.000 finansposter pr. år
  • Salgsordre – inklusiv
  • Indkøb – inklusiv
  • Logistik – inklusiv
  • Projekt – 149,- pr. mdr.
  • Produktion – 149,- pr. mdr.
  • CRM – 99,- pr. mdr.
  • Server-login – 99,- pr. mdr.
  • + 50.000 finansposter pr. år – 49,- pr. mdr.
  • Ekstra regnskab – 49,- pr. mdr.
  • Ekstra bruger – 199,- pr. mdr.
  • Gratis revisor brugeradgang

Uniconta Enterprise

kr.29900pr. måned
  • Min. 8 brugere
  • Økonomi inklusiv Finans, Debitor, Fakturering, Kreditor og Varekartotek
  • Supportaftale – 99,- pr. mdr.
  • Inklusiv ubegrænsede finansposter pr. år
  • Salgsordre – inklusiv
  • Indkøb – inklusiv
  • Logistik – inklusiv
  • Projekt – inklusiv
  • Produktion – inklusiv
  • CRM – inklusiv
  • Server-login – 99,- pr. mdr.
  • Ubegrænset antal finansposter – inklusiv
  • Ekstra regnskab – 49,- pr. mdr.
  • Ekstra bruger – 299,- pr. mdr.
  • Gratis revisor brugeradgang

Let konvertering til Uniconta

Uniconta har udviklet et konverteringsværktøj, der gør det sikkert og nemt at skifte fra andre økonomisystemer som f.eks. Microsoft Dynamics C5 og e-conomic.

Ved skift til Uniconta, får man konverteret alle sine poster fra finans, debitor, kreditor, lager, ordre og indkøb samt dimensioner og medarbejdere: Historikken er gemt og brugbar i Uniconta fra første sekund.

Inden du konverterer til Uniconta, kan du prøve økonomisystemet gratis:

Gratis 30 dages demo
Uniconta Økonomisystem Screenshot
Uniconta Responsive Økonomisystem

Din egen løsning – også i skyen

Uniconta er baseret på Microsoft teknologi og udviklet til at indgå nemt og smidigt i dit it-miljø i skyen.

Selvom det er et standard økonomisystem, er det fleksibelt opbygget, så du selv kan tilpasse løsningen med egne felter, kartoteker og skærmbilleder. Det betyder, at du ikke er afhængig af, at dine ønsker til ændringer skal passe sammen med andre virksomheder.

Gratis 30 dages demo

Funktioner i Uniconta

Økonomi

Økomonimodulet fra Uniconta har alt, hvad du skal bruge til at bogføre, rapportere og overvåge virksomhedens økonomi. Modulet kan tilpasses din virksomheden, hvad end den er lille eller stor.

Debitor

Debitormodulet hjælper dig med at gemme kundeoplysninger. Det kan være leveringsadresser, betalingsinformationer, rabataftaler, m.m.

Kreditor

Kreditormodulet skaber overblik over dine leverandøroplysninger. Det kan være leveringsadresser, indkøbsinformationer, rabataftaler m.m.

Projekt

Projektmodulet kan styre dine omkostninger, indtægter og timeforbrug på de enkelte projekter. Projektmodulet er fuldt integreret til finans, debitor, kreditor og lager.

CRM

CRM-modulet knytter alle relevante informationer til dine kunder. Du kan knytte informationer som tilbud til kundeemner, holde styr på kontaktpersonerne hos kunden, lave systematiske opfølgninger og tilføje notater og dokumenter til kunden.

Lager

Lagermodulet holder styr på din lagerbeholdning. Du kan købe, sælge og oprette varer. Beholdningen på lageret kan ses og føres på lagerstedet og placeringer, varianter og dimensioner, samt serienumre og batch.