Dynamics NAV 2017

Microsoft Dynamics NAV 2017 er ude. Fra ultimo oktober har det været muligt at opgradere sin NAV 2016 til NAV 2017. I denne artikel fremhæver vi nogle af de nye funktioner NAV 2017 bringer med sig.

NAV 2017 Hvad er nyt

Screenshot delt af Microsoft

Power BI integreret i NAV 2017

Hvis du førhen har benyttet Power BI kan du nu føre dine dashboards over i dit rollecenter på Dynamics NAV 2017. Dette forenkler dit arbejde. Førhen skulle brugere skifte applikation, for at se deres data illustreret grafisk. Fremadrettet er det muligt at få et let overblik over data, ved at vælge hvilket Power BI dashboard der skal benyttes i NAV 2017 rollecenteret.

PowerApps integreret i NAV 2017

Med PowerApps er det let at lave brugertilpassede apps, uden at have kendskab til kodning. Ved hjælp af Drag-and-Drop er det muligt, at oprette apps til din virksomhed. De kan benyttes af din organisation på internettet og alle enheder som telefon og tablet. Som noget helt nyt kan du nu oprette forbindelse til NAV 2017 fra PowerApps.

Microsoft Flow integreret i NAV 2017

Ved hjælp af Microsoft Flow er det muligt for dine Microsoft-programmer til at snakke sammen, så du kan benyttes din tid mere effektivt. Kort sagt er det muligt at automatisere arbejdsgange på tværs af programmer som Office-pakken, Sharepoint, Dropbox, Skype og fremadrettet NAV 2017.

Nye Office 365 integrationer til NAV 2017

Med NAV 2017 er der nye funktioner fra Office 365 der integreres med opdateringen. Af nye funktioner kan der nævnes:

  • Outlook Add-In
  • Calendar Appointments for Jobs
  • Bookings
  • Excel Add-In

Lad Systemcenter Randers hjælpe dig videre

Hvis du har en ældre version af NAV, hjælper Systemcenter Randers dig gerne videre, så du kan få glæde af de mange nye funktioner. Vi er Microsoft partner og vi sikrer med vores ekspertise i NAV og den ældre Navision, en let overgang til den nyeste NAV Har du yderligere spørgsmål, besvarer vi dem gerne.