Ny funktionel Uniconta app

Med Uniconta Assistant, som den nye app hedder, har du fuld adgang til dine kunder og leverandører fra din mobiltelefon. Den nye app erstatter Uniconta Employee og kommer med en lang række nye funktioner og nyheder.

Uniconta på farten

Med den nyeste app fra Uniconta, får du fuld adgang til kunder og leverandører på din mobil. Du skal derfor ikke længere vente til du kommer tilbage på kontoret, for at redigere og oprette nye kunder og leverandører. Du kan f.eks. på farten oprette faktura og salgsordre.

Bilag til godkendelse fra mobilen

Direkte fra mobilen, kan du sende dine bilag til godkendelse. I app’en kan bilagene godkendes, afvises, kommenteres, redigeres, osv. Alle registreringer opdateres direkte i Uniconta – med det samme. Er du offline registreres ændringerne, når du får adgang til internet igen.

Registrer projekter på mobilen

Projektstyring direkte ved hånden. Du kan registrere vareforbrug, timer, km og udlæg, samtidigt med du kan vedhæfte notater og dokumenter på projektet.

Tidsregistrering på mobilen

App’en indeholder start/stop funktion. Du kan i real-time registrere telefonsamtaler, køretid og timeforbrug direkte i Uniconta. Inden kunden faktureres, kan de registrerede tider tilpasses, tilføjes eller slettes.

Uniconta Assistant får løbende flere funktioner

Nedenfor ses listen, som Uniconta er i gang med at udvikle.

  • Start/Stop kan runde op og ned til nærmeste kvarter eller halve time.
  • Ved Start/Stop benyttes GPS-lokation. Derved gemmes start og stop position automatisk, samt antal km kørt.
  • Ved indgående opkald vil Start/Stop automatisk registrere opkaldet, hvis telefonnummeret er registreret i projektet.
  • Mulighed for at scanne stregkoder og EAN-numre.
  • Hver medarbejder ser kun de aktive projekter de er registreret på.
  • Hurtigfaktura.

Prøv Uniconta gratis

Synes du det er tiltrækkende med et moderne og billigt økonomisystem i skyen? Prøv en gratis demo i 30 dage. Helt uforpligtende.

Prøv en gratis demo