Økonomisystemet Uniconta

Det lynhurtige økonomisystem i skyen.

Uniconta Effektivt Oekonomisystem

Økonomisystemet Uniconta

Det lynhurtige økonomisystem i skyen.

Uniconta – et komplet økonomisystem

Uniconta er et nyere økonomisystem som er bygget op omkring nutidens behov. Erik Damgaard, manden bag Microsoft C5, står også bag Uniconta. Det er altså det bedste fra den moderne teknologi og erfaringer trukket fra et af historiens største økonomisystemer. Uniconta er velegnet til mindre og mellemstore virksomheder og kan udover at være et godt standardprogram, målrettes netop din branche og virksomhed, ved hjælp af et stort udvalg af tilføjelsesprogrammer.

Uniconta er bygget op som en app, hvilket skaber en lynhurtig oplevelse som bruger af økonomisystemet. Du kan tilgå økonomisystemet på alle devices, hvad end du foretrækker computer, tablet eller mobil.

Uniconta Start

kr.19900pr. md.
  • Økonomi inklusiv Finans, Debitor, Fakturering, Kreditor og Varekartotek
  • Supportaftale – 99,- pr. md.
  • 1 bruger
  • Du er i gang på 5 minutter

Uniconta Standard

kr.19900pr. md.
  • Økonomi inklusiv Finans, Debitor, Fakturering, Kreditor og Varekartotek
  • Supportaftale – 99,- pr. md.
  • 1 -3 brugere
  • Salgsordre & Indkøb – 49,- pr. md.
  • Logistik – 149,- pr. md.
  • Projekt – 149,- pr. md.
  • Produktion – 149,- pr. md.
  • CRM – 99,- pr. md.
  • Server-login – 99,- pr. md.
  • Ekstra regnskaber – 49,- pr. regnskab
  • Ekstra brugere – 199,- pr. bruger
  • Op til 2.000 Finansposter – Inklusiv
  • Yderligere Finansposter – tilkøbes

Uniconta Business

kr.24900pr. md.
  • Økonomi inklusiv Finans, Debitor, Fakturering, Kreditor og Varekartotek
  • Supportaftale – 99,- pr. md.
  • 4 – 12 brugere
  • Salgsordre & Indkøb – inklusiv
  • Logistik – inklusiv
  • Projekt – 149,- pr. md.
  • Produktion – 149,- pr. md.
  • CRM – 99,- pr. md.
  • Server-login – 99,- pr. md.
  • Ekstra regnskaber – 99,- pr. regnskab
  • Ekstra brugere – 249,- pr. bruger
  • Op til 50.000 Finansposter – Inklusiv
  • Yderligere Finansposter – tilkøbes

Uniconta Enterprise

kr.29900pr. md.
  • Økonomi inklusiv Finans, Debitor, Fakturering, Kreditor og Varekartotek
  • Supportaftale – 99,- pr. md.
  • Min. 8 brugere
  • Salgsordre og Indkøb – inklusiv
  • Logistik – inklusiv
  • Projekt – inklusiv
  • Produktion – inklusiv
  • CRM – inklusiv
  • Server-login – 99,- pr. md.
  • Ekstra regnskaber – 49,- pr. regnskab
  • Bruger nr. 2 til 100 – 299,- pr. bruger
  • Brugere fra 101 – 99,- pr. bruger
  • Ubegrænsede antal finansposter – inklusiv

Tilføjelsesprogrammer til Uniconta

Står din virksomhed overfor en specifik udfordring, er der med Uniconta mulighed for at tilføje moduler, som videreudvikler dit økonomisystem. Se nedenfor, hvilke moduler vi bl.a. kan hjælpe med.

Systemfil

Spar den daglige indtastning med automatisk indlæsning af fakturadata.

Consignor

Book og print alle dine forsendelser i ét system.

Digiflow

Klar dine kreditorbilag på under 30 sekunder.

Dandomain integration

Dandomain webshop integration til Uniconta.

Mobilplan

Optimer din hverdag og digitaliser din forretning.

Intempus

Nem timeregistrering til Uniconta.

Funktioner i Uniconta

Økonomi

Økomonimodulet fra Uniconta har alt, hvad du skal bruge til at bogføre, rapportere og overvåge virksomhedens økonomi. Modulet kan tilpasses din virksomheden, hvad end den er lille eller stor.

Debitor

Debitormodulet hjælper dig med at gemme kundeoplysninger. Det kan være leveringsadresser, betalingsinformationer, rabataftaler, m.m.

Kreditor

Kreditormodulet skaber overblik over dine leverandøroplysninger. Det kan være leveringsadresser, indkøbsinformationer, rabataftaler m.m.

Projekt

Projektmodulet kan styre dine omkostninger, indtægter og timeforbrug på de enkelte projekter. Projektmodulet er fuldt integreret til finans, debitor, kreditor og lager.

CRM

CRM-modulet knytter alle relevante informationer til dine kunder. Du kan knytte informationer som tilbud til kundeemner, holde styr på kontaktpersonerne hos kunden, lave systematiske opfølgninger og tilføje notater og dokumenter til kunden.

Lager

Lagermodulet holder styr på din lagerbeholdning. Du kan købe, sælge og oprette varer. Beholdningen på lageret kan ses og føres på lagerstedet og placeringer, varianter og dimensioner, samt serienumre og batch.

Screenshots fra Uniconta

Få styr på økonomi, lager, logistik og projekt

Uniconta er udviklet til brugeren.

  • Lav egne tilpassede, kartoteker og skærmbilleder
  • Generer og download rapporter
  • Dine data er sikret i skyen
  • Nem søgning på alle data
  • Mere end 90 add ons
  • Elektroniske bilag

Se Unicota’s video, der forklarer Uniconta på kun 2 minutter.

Udnyt din Uniconta

Let konvertering til Uniconta

Systemcenter er Danmarks næststørste leverandør af Uniconta. Vi har derfor stor erfaring i at konvertere løsninger fra andre økonomisystemer, som f.eks. Microsoft Dynamics C5, Dynamics NAV og e-conomic.

Vi kan hurtigt konvertere finans, debitor, kreditor, lager, ordre og indkøb samt dimensioner og medarbejdere. Historikken er gemt også gemt og kan benyttes med det samme i Uniconta.

Din egen løsning – også i skyen

Uniconta er baseret på Microsoft teknologi og udviklet til at indgå nemt og smidigt i dit it-miljø i skyen.

Selvom det er et standard økonomisystem, er det fleksibelt opbygget, så du selv kan tilpasse løsningen med egne felter, kartoteker og skærmbilleder. Det betyder, at du ikke er afhængig af, at dine ønsker til ændringer skal passe sammen med andre virksomheder.

Skriv bare, vi svarer!

Det er selvfølgelig uforpligtende at skrive til os. Når vi modtager din mail, placeres den ved den rigtige konsulent, som svarer dig hurtigst muligt.

Vil du snakke nu?

Ring til os mellem 08.00 – 16.00, så sender vores flinke administrative medarbejdere dig videre til den rigtige konsulent.

Skriv bare, vi svarer!

Det er selvfølgelig uforpligtende at skrive til os. Når vi modtager din mail, placeres den ved den rigtige konsulent, som svarer dig hurtigst muligt.

Vil du snakke nu?

Ring til os mellem 08.00 – 16.00, så sender vores flinke administrative medarbejdere dig videre til den rigtige konsulent.

Skriv bare, vi svarer!

Det er selvfølgelig uforpligtende at skrive til os. Når vi modtager din mail, placeres den ved den rigtige konsulent, som svarer dig hurtigst muligt.

Vil du snakke nu?

Ring til os mellem 08.00 – 16.00, så sender vores flinke administrative medarbejdere dig videre til den rigtige konsulent.