Opkøb af Midtjydsk Computer Service

Så kan vi endelig løfte sløret for denne store nyhed. Vi har udvidet vores forretning ved opkøb af den lokale konkurrent Midtjydsk Computer Service. Alle medarbejdere fra Midtjydsk Computer Service er blevet ansat hos Systemcenter, og vil have deres daglige gang i vores nye lokaler på Alsvej 21.

Midtjydsk Computer Service har leveret totalløsninger til sine kunder, efter kundernes behov og ønsker. Løsninger der strækker sig fra installation og service, både inden for hardware og softwaresiden.

Direktør for Midtjydsk Computer Service, Jacob Bjerregaard fortæller:
”Vi var vokset til en størrelse, hvor vi skulle træffe et valg om fremtiden. Enten skulle vi have en større organisation, eller også måtte vi finde en lokal konkurrent, som vi kunne blive en del af. Vi valgte det sidste og tog kontakt til Systemcenter, som vi heldigvis har kunnet lave en god fremtidig aftale med. Jeg er sikker på, at det er den rigtige beslutning for både Midtjydsk Computer Service og vores kunder. Jeg glæder mig til at blive en del af Systemcenter sammen med såvel gamle som nye kollegaer.”

Medejer af Systemcenter A/S, Arno Larsen fortæller:
”Da Jacob kontaktede os omkring et muligt opkøb af Midtjydsk Computer Service, så vi det som en god mulighed for at udvide vores tekniske afdeling. Salg af løsninger som it-sikkerhed, netværk, hosting og hardware er en voksende del af Systemcenters omsætning. Med opkøbet af Midtjydsk Computer Service står vi stærkere end nogensinde før, og vi ser frem til at arbejde endnu mere med den del af vores forretning.”

Velkommen til alle nye medarbejdere

Vi byder alle nye medarbejdere velkommen til.  Vi glæder os til et godt fremtidigt samarbejde og til at lære jer bedre at kende.

Vi vil løbende præsentere hver enkel medarbejder på Facebook og LinkedIn.

Skriv til os
info@systemcenter.dk

Ring til os
8711 3720