TEF bruger DME branche-it

DM&E branche-it gør hverdagen lettere for medarbejderne hos Tjele Entreprenørforretning

Tjele Entreprenørforretning blev etableret i 2002 og har siden været en alsidig og kvalitetsbevidst virksomhed med fokus på entreprenøropgaverMed stor fleksibilitet, løser Tjele Entreprenørforretning opgaver indenfor kloak, nedsivningsanlæg, støbning, belægning, underpresning og meget mere. Med medarbejderne som den vigtigste ressource, sørger Tjele Entreprenørforretning altid for at overholde alle indgående aftaler og leveringstider. Det er derfor vigtigt at kunne holde overblikket over netop medarbejdere og ressourcer. Her kommer DM&E branche-it til sin fulde ret. 

Tjele Entreprenørforretning benytter sig i dag af hele tre DM&E it-løsninger fra Systemcenter A/S. Løsninger der hver især spiller sammen og løfter administrationen hos Tjele Entreprenørforretning. 

DMEplan skaber overblik over medarbejderne

Lone Nielsen fra Tjele Entreprenørforretning fortæller om DMEplan: 
Vi bruger DMEplatil at skabe et overblik over vores medarbejdere. Vi planlægger dagen for alle medarbejderne i systemet, hvorefter hver medarbejder kan se, hvor og hvornår de skal arbejde. Det hjælper samtidigt med at effektivisere vores ressourceforbrug. Forbrugt tid, maskiner og materialer registreres direkte på projekterne i NAV. Det hjælper os med at spare tid i bogholderiet, fordi vi ikke længere skal indtaste dagsedler manuelt. 

DMEmobile gør medarbejdernes hverdag mere effektiv

Lone Nielsen fra Tjele Entreprenørforretning fortæller om DMEmobile: 
Det smarte ved DMEmobile er, at medarbejderne taster forbrugt tid, maskiner og materialer direkte ind på deres mobiltelefon. Det administrative arbejde, kan derfor klares hurtigt, hvor end de befinder sig i landet. Udover at det hjælper medarbejderne med at registrere tiden mere effektivt, hjælper det bogholderiet, fordi medarbejderne får registreret med det samme, i stede for en gang om ugen. Tallene er nu altid opdaterede. 

Tjele Entreprenørforretning har et papirfrit bogholderi med målrettet brancheløsning

Lone Nielsen fra Tjele Entreprenørforretning fortæller om DM&E brancheløsning:
“Vi bruger i dag Microsoft Dynamics NAV som regnskabssystem. Her arbejder vi mest med anlægskartotek, projektstyring, efterkalkulation, varekartotek, debitorstyring, kreditorstyring, samt salgs- og kostpriser.

Da vi skiftede økonomisystem til NAV, valgte vi i samme ombæring at få et papirfrit bogholderi. Nu har vi automatisk indscanning af kreditorbilag, hvor bilagene sendes elektronisk til godkendelse. Vi har bankkontoafstemning, som gør arbejdet med bogføring meget nemmere. Betalingerne sendes til banken via en fil, så vi slipper for at indtaste betalingerne manuelt.”

Lyder det interessant?

Unilite benytter kreditforsikring i NAV
Systemcenter Logo