Loading...
Small Business2018-10-19T10:46:50+00:00

It-løsning til iværksættere og mindre virksomheder

En samlet it-løsning i skyen til Small Business. Find alle dine it-løsninger hos samme leverandør, til en fast lav månedlig omkostning.

Hos Systemcenter Randers har vi siden 1997 set flere af vores kunder vokse fra iværksættere og mindre virksomheder til mellem og store virksomheder. Vi har erfaringen og ekspertisen til at hjælpe vores kunder fra start til slut. Vi har valgt at udarbejde en favorabel pakkeløsning til Small Business, for at gøre det så nemt som muligt, at starte på den del af sin virksomhed.

Hvad får du med i Small Business?

Vi har ud fra vores erfaring samlet de it-løsninger, vi synes passer bedst til Small Business. Det er løsninger af høj kvalitet, men til en lav månedlig omkostning. Løsninger der kan hjælpe Small Business, ved at samle sine it-løsninger hos en leverandør, og derved få en ekstern it-afdeling der kan rådgive og supportere alle dine it-løsninger. Det synes vi er smart.

Office 365

Dit komplette kontor i skyen. Med Office 365 har din virksomhed adgang til alle filer, hvor som helst, når som helst, på alle enheder og både online og offline. Du får stærke værktøjer til at skabe indhold, arbejde bedre sammen og styrke virksomhedens interne kommunikation.

Læs mere

Økonomisystem

Hos Systemcenter Randers er vi leverandør af fire forskellige økonomisystemer, hvor to af dem er gode til Small Business. Begge økonomisystemer virker på alle enheder som mobil, tablet, bærbar og PC. Vælg den løsning der passer din virksomhed bedst nedenfor.

Læs mere

Ekstern it-afdeling

Når du samler dine it-løsninger hos en samlet it-leverandør, kan du se os som din eksterne it-afdeling. Det betyder, at med it-support tilvalgt, har du mulighed for at få al den hjælp, du har behov for. Så kan du koncentrere dig om din virksomheds spidskompetencer.

Læs mere

Priser på Small Business

Vælg de løsninger, der giver mening for din virksomhed

Vores Small Business koncept består af 4 it-løsninger. Til hver it-løsninger, giver vi dig et valg mellem forskellige muligheder. Vi giver dig mulighederne, for at skræddersy dine løsninger, så de passer bedst muligt til din virksomhed. Vi rådgiver selvfølgelig gerne, når vi kender din specifikke virksomhed bedre. Vi kigger her på din nuværende størrelse, branche og målsætninger. Hvis du f.eks. vælger Business Essentials, Uniconta, ingen support og ingen backup, så får du dine it-løsninger for kr. 130,50 om måneden.

1

Vælg den Office 365
der passer til din virksomheds behov.

Business Essentials

kr.3150pr. måned
  • 50 GB mailkonto
  • 5 x Office pakker
  • 1 TB OneDrive
  • SharePoint

Business Premium

kr.7880pr. måned
  • 50 GB mailkonto
  • 5 x Office pakker
  • 1 TB OneDrive
  • SharePoint

2

Vælg det økonomisystem
der passer til din virksomheds behov.

Uniconta

kr.9900pr. måned
  • Op til 5.000 finansposter pr. år
  • Finans inkl. debitor
  • Gratis revisor brugeradgang

C5 2016

kr.9900pr. måned
  • Op til 7 begrænsede brugere
  • Ubegrænset antal kunder og leverandører
  • Send dine udskrifter som pdf

3

Vælg it-support
hvis det passer til din virksomheds behov.

Support til økonomisystem

kr.9900pr. måned
  • E-mail support
  • Telefonsupport
  • Fjernskrivebord

Support til Office 365

kr.4900pr. måned
  • E-mail support
  • Telefonsupport
  • Fjernskrivebord

4

Vælg om backup
passer til din virksomheds behov.

Office 365 backup

kr.2908pr. måned
  • Automatisk backup hver dag

Vælg din Small Business efter din virksomheds behov. Hvis du ikke ønsker noget fra et af de 4 trin, er det muligt at springe trinnet over. Alle priser er pr. bruger.

Kontaktformular

Stor værdi, tryghed og fremtidssikring

HOLD DIG OPDATERET

Vi sender nyhedsbreve ud månedligt med nyheder, gode råd, tips & tricks, samt unikke tilbud på software og hardware.
TILMELD
close-link
Tilmeld nyhedsbrev