Er du kunde og
mangler support?

Søger du en
supportaftale?

Se vores supportaftaler nedenfor.

Professionel it-support til din virksomhed!

Vi har siden 1997 leveret it-support til virksomheder. Vi har mange kunder, som benytter os til full service af deres it-installation, men vi har også kunder, som udelukkende ringer når der opstår it-problemer.

Vores supportaftale kan tilpasses din virksomhed og dine ønsker. Vi leverer it-support til ERP-systemer som Business Central, Uniconta Dynamics NAV, og Dynamics C5. Samtidigt leverer vi it-support til hardware, servere og netværk. Vi tager også gerne ansvaret for din it-infrastruktur som backup, antivirus og serverovervågning.
Fælles for vores supportabonnementer er, at du kan se os som din eksterne it-afdeling.

Hos Systemcenter A/S, får du et helt hold af eksperter som it-afdeling. Vi har en specifik afdeling, der udelukkende sidder klar til at hjælpe din virksomhed. En supportafdeling som hele 92 % svarede var tilfredsstillende i vores sidste tilfredshedsundersøgelse.

Som kunde hos Systemcenter tilbyder vi mailsupport, telefonsupport, opkoblingsservice, udrykningsservice og konsulentbesøg.

Priser på vores supportaftaler

Supportaftale til dit økonomisystem

En standard supportaftale dækker standardfunktioner og standardopsætning. En udvidet supportaftale dækker derudover ekstra tilretninger, tilkøbte moduler samt fejlfinding. Priserne er pr. bruger og estimeret.

Supportabonnement Uniconta

Uniconta

Standardopsætning
kr. 99 pr. md.

Udvidet opsætning
kr. 249 pr. md.

Supportaftale Business Central

Business Central

Standardopsætning
kr. 149 pr. md.

Udvidet opsætning
kr. 299 pr. md.

Supportabonnement NAV

Dynamics NAV

Standardopsætning
kr. 149 pr. md.

Udvidet opsætning
kr. 299 pr. md.

Supportaftale C5

Dynamics C5

Standardopsætning
kr. 99 pr. md.

Udvidet opsætning
kr. 249 pr. md.

Supportaftale til Microsoft 365

Systemcenter har tre niveauer af supportaftaler til Microsoft 365 / Office 365. Priserne er pr. bruger og estimeret.

BeskrivelseLightBasisStandardPremium
Nulstilling af password
Oprettelse af brugere
Nedlæggelse af brugere
Opbevaring af passwords (systemer)
Adgang til Office 365 Web Apps
Installation af Office-pakke på PC
Synkronisering af skrivebord, dokumenter og billeder
Opsætning af mobil/tablet
Standard antivirus(kan tilkøbes)(kan tilkøbes)
Restore af backup
Office 365 backup(kan tilkøbes)(kan tilkøbes)
Ændring i mailgrupper
Ændring i tilladelser på postkasser
Konvertering til delte postkasser
Problemer med Outlook og mailprofil
Autosvar på mails
OneDrive opsætning
OneDrive support
SharePoint dokumentbibliotek opsætning
SharePoint ændring i rettigheder
Problemer med printer
Premium antivirus (EDR)(kan tilkøbes)(kan tilkøbes)(kan tilkøbes)
Support til Windows 10 ved Azure joined
Problemer med Office-pakken
Support op multifactor logins
Problemer med login på PC (Windows 10)
Centralstyret e-mailsignatur(kan tilkøbes)(kan tilkøbes)(kan tilkøbes)
Support til centralstyret e-mailsignatur
Pris pr. md. pr. enhedkr. 20,00kr. 49,00kr. 179,00kr. 295,00

Basis

kr.4900pr. md.
  • Nulstilling af password
  • Oprettelse af brugere
  • Nedlæggelse af brugere
  • Opbevaring af passwords (til systemer – ikke brugere)
  • Adgang til Office 365 Web Apps
  • Kan tilkøbes: Standard antivirus (25,00 pr. md.)
  • Kan tilkøbes: Office 365 backup (29,00 pr. md.)
  • Kan tilkøbes: Premium antivirus (39,00 pr. md.)
  • Kan tilkøbes: Centralstyret e-mailsignatur (10,00 pr. md.)

Standard

kr.17900pr. md.
  • Nulstilling af password
  • Oprettelse af brugere
  • Nedlæggelse af brugere
  • Opbevaring af passwords (til systemer – ikke brugere)
  • Adgang til Office 365 Web Apps
  • Installation af Office-pakke på PC
  • Synkronisering af skrivebord, dokumenter og billeder
  • Opsætning af mobil/tablet
  • Standard antivirus
  • Restore af backup
  • Office 365 backup
  • Ændring i mailgrupper
  • Ændring i tilladelser på postkasser
  • Konvertering til delte postkasser
  • Problemer med Outlook og mailprofil
  • Autosvar på mails
  • Kan opgraderes til Premium antivirus (EDR) (kr. 14,00 pr. md.)
  • Kan tilkøbes: Centralstyret e-mailsignatur (kr. 10,00 pr. md.)

Premium

kr.29500pr. md.
  • Nulstilling af password
  • Oprettelse af brugere
  • Nedlæggelse af brugere
  • Opbevaring af passwords (til systemer – ikke brugere)
  • Adgang til Office 365 Web Apps
  • Installation af Office-pakke på PC
  • Synkronisering af skrivebord, dokumenter og billeder
  • Opsætning af mobil/tablet
  • Standard antivirus
  • Restore af backup
  • Office 365 backup
  • Ændring i mailgrupper
  • Ændring i tilladelser på postkasser
  • Konvertering til delte postkasser
  • Problemer med Outlook og mailprofil
  • Autosvar på mails
  • OneDrive opsætning
  • OneDrive support
  • SharePoint dokumentbibliotek opsætning
  • SharePoint ændring i rettigheder
  • Problemer med printer
  • Premium antivirus (EDR)
  • Support til Windows 10 ved Azure joined
  • Problemer med Office-pakken
  • Support op multifactor logins
  • Problemer med login på PC (Windows 10)
  • Centralstyret e-mailsignatur
  • Support til centralstyret e-mailsignatur

It-support hele virksomheden rundt

It-support til dit økonomisystem

Vi har konsulenter der sidder klar til at hjælpe dig videre med dit økonomisystem. Vores dygtige og erfarne konsulenter, hjælper dig via telefon, e-mail eller fjernopkobling. Med it-support til dit økonomisystem, kan du altid komme videre, hvis problemer eller spørgsmål opstår.

Hardwaresupport

Har du problemer med computeren? Driller din printer? Er du i tvivl om din firewall virker optimalt? Med hardware support fra Systemcenter A/S, står vi til rådighed, hvis der opstår udfordringer med din hardware. Vi kan både rykke ud til din virksomhed, eller yde en hurtig support, hvis du kigger forbi vores kontor med dit hardware.

Opdateringsservice

Til kunder med supportabonnement, som også har opdateringsabonnement på deres Microsoft produkt, leverer Systemcenter A/S alle patches via ftp uden beregning. Ønsker kunden, at Systemcenter A/S installerer patches eller nye opdateringer på kundens system, sker dette som konsulentydelse, hvilket er tilfældet med evt. løft af kundens tilpasninger til nye udgaver, versioner mv.

Åbningstider for Systemcenter’ it-support

Vi holder åbent alle hverdage:

Man-tors: 08.00 – 16.00
Fre: 08.00 – 15.30

Vi holder lukket på helligdage.

Kunne du tænke dig at høre mere, om hvad vi kan tilbyde?

Skriv bare, vi svarer!

Det er selvfølgelig uforpligtende at skrive til os. Når vi modtager din mail, placeres den ved den rigtige konsulent, som svarer dig hurtigst muligt.

Vil du snakke nu?

Ring til os mellem 08.00 – 16.00, så sender vores flinke administrative medarbejdere dig videre til den rigtige konsulent.

Skriv bare, vi svarer!

Det er selvfølgelig uforpligtende at skrive til os. Når vi modtager din mail, placeres den ved den rigtige konsulent, som svarer dig hurtigst muligt.

Vil du snakke nu?

Ring til os mellem 08.00 – 16.00, så sender vores flinke administrative medarbejdere dig videre til den rigtige konsulent.

Skriv bare, vi svarer!

Det er selvfølgelig uforpligtende at skrive til os. Når vi modtager din mail, placeres den ved den rigtige konsulent, som svarer dig hurtigst muligt.

Vil du snakke nu?

Ring til os mellem 08.00 – 16.00, så sender vores flinke administrative medarbejdere dig videre til den rigtige konsulent.