Professionel it-support til din virksomhed!
Professionel it-support til din virksomhed!
Vi har siden 1997 leveret it-support til virksomheder. Vi har mange kunder, som benytter os til full service af deres it-installation, men vi har også kunder, som udelukkende ringer når der opstår it-problemer.
Vores supportaftale kan tilpasses din virksomhed og dine ønsker. Vi leverer it-support til ERP-systemer som Dynamics NAV, Dynamics C5 og Dynamics 365. Samtidigt leverer vi it-support til hardware, servere og netværk. Vi tager også gerne ansvaret for din it-infrastruktur som backup, antivirus og serverovervågning.
Fælles for vores supportabonnementer er, at du kan se os som din eksterne it-afdeling.
Hos Systemcenter A/S, får du et helt hold af eksperter som it-afdeling. Vi har en specifik afdeling, der udelukkende sidder klar til at hjælpe din virksomhed. En supportafdeling som hele 92 % svarede var tilfredsstillende i vores sidste tilfredshedsundersøgelse.
Vi har forskellige metoder vi kan hjælpe på. Se nedenfor, hvad du har af muligheder, med Systemcenter A/S som ekstern it-afdeling.
Mailsupport
Telefonsupport
Opkoblingsservice
Udrykningsservice
Konsulentbesøg
It-support der skaber værdi for din virksomhed
Hos Systemcenter A/S har vi skabt et koncept vi kalder; IT as a Service. ITaaS er et koncept, hvor vi tager ansvaret for din virksomheds it. Du outsourcer med andre ord din it-afdeling til os, og vi vil fremadrettet fungere som din eksterne it-afdeling. Ved at benytte ITaaS, hyrer du altså et hold af eksperter, til at stå bag din it. Det er frihed og tryghed på en gang.
Viden
It-support siden 1997. Vores supportafdeling er derfor fyldt med erfaring og viden.
Rådgivning
Vi tror på uddannelse og rådgivning skaber en større tilfredshed og effektiv hverdag.
Ekspertise
Vores eksperter står klar til at hjælpe alle hverdage mellem 8-16.
Priser på supportaftaler (ERP og Microsoft/Office 365)
Standard supportaftale
En standard supportaftale med Systemcenter dækker standardfunktioner og standardopsætning. Priserne er pr. bruger og estimater.
Business Central
- Standardopsætning
- Standard funktioner
Uniconta
- Standardopsætning
- Standard funktioner
Dynamics NAV
- Standardopsætning
- Standard funktioner
Dynamics C5
- Standardopsætning
- Standard funktioner
Udvidet supportaftale
En udvidet supportaftale med Systemcenter er til de virksomheder, der har ekstra funktioner og moduler udover standarden. Priserne er pr. bruger og estimeret.
Business Central
- Standardopsætning
- Standard funktioner
- Tilretninger
- Tilkøbte moduler
- Fejlfinding
Uniconta
- Standardopsætning
- Standard funktioner
- Tilretninger
- Tilkøbte moduler
- Fejlfinding
Dynamics NAV
- Standardopsætning
- Standard funktioner
- Tilretninger
- Tilkøbte moduler
- Fejlfinding
Dynamics C5
- Standardopsætning
- Standard funktioner
- Tilretninger
- Tilkøbte moduler
- Fejlfinding
Microsoft 365 supportaftale
Systemcenter har tre niveauer af supportaftaler til Microsoft 365 / Office 365. Priserne er pr. bruger og estimeret.
Beskrivelse | Basic | Standard | Premium |
---|---|---|---|
Nulstilling af password | |||
Oprettelse af brugere | |||
Nedlæggelse af brugere | |||
Opbevaring af passwords (systemer) | |||
Adgang til Office 365 Web Apps | |||
Installation af Office-pakke på PC | |||
Synkronisering af skrivebord, dokumenter og billeder | |||
Opsætning af mobil/tablet | |||
Standard antivirus | (kan tilkøbes) | ||
Restore af backup | |||
Office 365 backup | (kan tilkøbes) | ||
Ændring i mailgrupper | |||
Ændring i tilladelser på postkasser | |||
Konvertering til delte postkasser | |||
Problemer med Outlook og mailprofil | |||
Autosvar på mails | |||
OneDrive opsætning | |||
OneDrive support | |||
SharePoint dokumentbibliotek opsætning | |||
SharePoint ændring i rettigheder | |||
Problemer med printer | |||
Premium antivirus (EDR) | (kan tilkøbes) | (kan tilkøbes) | |
Support til Windows 10 ved Azure joined | |||
Problemer med Office-pakken | |||
Support op multifactor logins | |||
Problemer med login på PC (Windows 10) | |||
Centralstyret e-mailsignatur | (kan tilkøbes) | (kan tilkøbes) | |
Support til centralstyret e-mailsignatur | |||
Pris pr. md. pr. enhed | kr. 49,00 | kr. 179,00 | kr. 295,00 |
Basis
- Nulstilling af password
- Oprettelse af brugere
- Nedlæggelse af brugere
- Opbevaring af passwords (til systemer – ikke brugere)
- Adgang til Office 365 Web Apps
- Kan tilkøbes: Standard antivirus
- Kan tilkøbes: Office 365 backup
- Kan tilkøbes: Premium antivirus (EDR)
- Kan tilkøbes: Centralstyret e-mailsignatur
Standard
- Nulstilling af password
- Oprettelse af brugere
- Nedlæggelse af brugere
- Opbevaring af passwords (til systemer – ikke brugere)
- Adgang til Office 365 Web Apps
- Installation af Office-pakke på PC
- Synkronisering af skrivebord, dokumenter og billeder
- Opsætning af mobil/tablet
- Standard antivirus
- Restore af backup
- Office 365 backup
- Ændring i mailgrupper
- Ændring i tilladelser på postkasser
- Konvertering til delte postkasser
- Problemer med Outlook og mailprofil
- Autosvar på mails
- Kan tilkøbes: Premium antivirus (EDR)
- Kan tilkøbes: Centralstyret e-mailsignatur
Premium
- Nulstilling af password
- Oprettelse af brugere
- Nedlæggelse af brugere
- Opbevaring af passwords (til systemer – ikke brugere)
- Adgang til Office 365 Web Apps
- Installation af Office-pakke på PC
- Synkronisering af skrivebord, dokumenter og billeder
- Opsætning af mobil/tablet
- Standard antivirus
- Restore af backup
- Office 365 backup
- Ændring i mailgrupper
- Ændring i tilladelser på postkasser
- Konvertering til delte postkasser
- Problemer med Outlook og mailprofil
- Autosvar på mails
- OneDrive opsætning
- OneDrive support
- SharePoint dokumentbibliotek opsætning
- SharePoint ændring i rettigheder
- Problemer med printer
- Premium antivirus (EDR)
- Support til Windows 10 ved Azure joined
- Problemer med Office-pakken
- Support op multifactor logins
- Problemer med login på PC (Windows 10)
- Centralstyret e-mailsignatur
- Support til centralstyret e-mailsignatur
It-support hele virksomheden rundt
It-support til dit økonomisystem
Vi har konsulenter der sidder klar til at hjælpe dig videre med dit økonomisystem. Vores dygtige og erfarne konsulenter, hjælper dig via telefon, e-mail eller fjernopkobling. Med it-support til dit økonomisystem, kan du altid komme videre, hvis problemer eller spørgsmål opstår.
Hardwaresupport
Har du problemer med computeren? Driller din printer? Er du i tvivl om din firewall virker optimalt? Med hardware support fra Systemcenter A/S, står vi til rådighed, hvis der opstår udfordringer med din hardware. Vi kan både rykke ud til din virksomhed, eller yde en hurtig support, hvis du kigger forbi vores kontor med dit hardware.
Opdateringsservice
Til kunder med supportabonnement, som også har opdateringsabonnement på deres Microsoft produkt, leverer Systemcenter A/S alle patches via ftp uden beregning. Ønsker kunden, at Systemcenter A/S installerer patches eller nye opdateringer på kundens system, sker dette som konsulentydelse, hvilket er tilfældet med evt. løft af kundens tilpasninger til nye udgaver, versioner mv.