Accelerer dit bogholderi med automatiserede processer

Gratis webinar d. 20/08-2020 kl. 09.00 – 09.30. Optimering af Microsoft Business Central / Dynamics NAV.

Automatiser processerne i dit bogholderi

Manuel indtastning er fortid. Nu kan du via automatiserede processer klare de fleste opgaver i bogholderiet, med hjælp fra Continia Document Capture. Samtidigt bliver det nemmere for bogholderiet at holde overblik over virksomhedens faktura og dokumenter. Alt dette og meget mere kan du høre mere om, når vores interne forretningskonsulent, Morten Heidemann, giver en rundtur i fordelene ved at benytte automatiserede processer. Som en del af webinaret, bruger vi Limo Labels som case.

Hvem henvender webinaret sig til?

Webinaret henvender sig til virksomheder der i dag benytter økonomisystemerne Business Central eller Dynamics NAV. Det er i disse økonomisystemer, at vi kan tilbyde at automatisere bogholderiets opgaver.

Dagens agenda

  • Hvad er Document Capture?
  • Demo af Document Capture
    • Automatisk registrering, bogføring og arkivering af alle typer dokumenter
    • Godkendelse af dokumenter
    • Indscanning af PDF’er på ordresiden
  • Sådan benytter Limo Label Continia Document Capture at effektivisere deres processer
  • Hvordan kommer du igang?

Gratis tilmelding

Afholdes online og kan tilgås fra alle enheder. Dato: d. 20/08-2020 kl. 09.00 – 09.30.

Telefonisk tilmelding: 87 11 37 20